subota, 11. listopada 2014.

Top 5 ruževa - jesen 2014


Jesen je tu, iako se meni ovih dana čini kao da je kraj ljeta - dani su mi ipak pretopli za ovaj dio godine. Ali me to nije spriječilo u nošenju crvene boje na usnicama. Priznajem, kod mene su crvene aktualne cijelu godinu, ne samo jednu sezonu. I uvijek me u lutanju po drogerijama i parfumerijama privuku upravo crvene nijanse. Stoga sam vam odlučila pokazati svojih top 5 nijansi koju ovu jesen volim nositi. Nadam se da se nećete naljutiti jer sam stavila dva ruža koja jednostavno obožavam, ali više nisu dostupni.


Od vrha nadolje:

Bourjois Rouge Edition Velvet 08 Grand Cru - teoretski ovo i nije ruž, već križanac između ruža,sjajila i lip staina. Ma što god da je, volim ga :) A moje oduševljenje ste mogli i pročitati u ovom postu. Oduševljenje se i dalje nastavlja, i to je pretty much jedina mat stvar koja dobro izgleda na mojim usnicama.

Catrice Ultimate Color 160 Tell Me A Berry-tale - nijansa koja je na moju veliku žalost izašla iz asortimana. Stoga koristim na kapaljku, koliko god to suludo zvučalo jer hej, ipak je to samo ruž, zar ne? Predivna nijansa tamnog vina koja je kao stvorena za tamni smokey i malo tajanstvenosti ;)

Chanel Rouge Allure 28 Romantic - dobiven kao rođendanski poklon i moj prvi HE proizvod. Birala sam ga sama i o ovome ružu imam samo pohvale. Kako sam gledala da mi nijansa bude što nosivija, nekako je ispalo da je ova upravo "my lips but better" nijansa. Baš ona prava "mesnata" nijansa (iako se i pojam te nijanse razlikuje od osobe do osobe). Jedan jako voljen ruž i sada izjavljujem kako ću biti slomljena kada ga potrošim do kraja - jer ga, prema mojim saznanjima, više nema za kupiti.

MNY Color Sensational 547 Pleasure me red - jedna od "krvavijih", hladnijih nijansi. Ovaj ruž će definitivno odaslati "I mean business" poruku. Imam svega nekoliko MNY ruževa, a ovaj je svakako kruna moje mini kolekcije. Klizi na usnicama, pigmentiranost je luda, postojanost pristojna, a miris je divan. Svakako bih preporučila da ugrabite svoj primjerak jer je kao stvorena nijansa za jesen, ali i za nadolazeće zimske praznike.

Wet'n'Wild E904B Rose-bud - najnoviji među ovih pet, ali i trenutno ruž za kojim sam najviše posezala za dnevne kombinacije. Lako se nanosi, izgleda na usnicama gotovo kao i gore Chanel (dakle, skoro pa "my lips but better"), izvrsna pigmentiranost. Ako tražite neku nijansu koja bi vam bila jednostavna za nanošenje i prilagodiva za dnevne kombinacije, sa ovom nijansom ne možete pogriješiti. Hm ovo mi je treći W'n'W ruž, ali mi se nekako čini da nije posljednji ;)


I to je mojih top 5 nijansi za ovu jesen. Kako vam se čine? Što vi imate na usnicama ove jeseni?

Broj komentara: 17:

  1. Ljuti me što su te neke izbacili iz Catrice asortimana tako da te kužim u tome što ju koristiš na kapaljku. Nijansa je divna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, a o nijansama rumenila koje su izbacili da i ne pričam :( Ali ajde, barem se jednom u tom izbacivanju zna uloviti nešto u što se opet zaljubiš :)

      Izbriši
  2. Tell Me A Berry-tale je prekrasna nijansa <3 ja imam jednog u rezervi čak :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Da li imas youtube chanal? Bas si super :-*

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj odabir ide sutra, ruževi nisu istu ali nijanse su jako slične.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš čitam tvoj post, i priznajem da mi se svaki sviđa :) A i vidim da se slažemo oko MNY ruža :)

      Izbriši
  5. Jako lijep odabir, Bourjois ruž obožavam! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo su nijanse koje i ja jako volim i često koristim :) Catrice nijansa se čini posebno zanimljiva i šteta što nema više.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema do crvene, zar ne? :) A Catrice...tko zna, možda ju jednom vrate. Nadamo se :)

      Izbriši
  7. već sam ti rekla da ti odlično stoji Bourjois Velvet :)
    a Tell me a berry tale i sama imam i volim i čuvam ga <3 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi, jesi :) I hvala :) :) Tako mi je drago što nas ima zaljubljenica u Tell me a berry tale :)

      Izbriši
  8. Super odabir! Predivne nijanse! A posebno Grand Cru <3 I dalje ga škicam i čekam neko super sniženje kad ću ga odmah ugrabiti. Volim lijepe duboke tamne crvene nijanse :)
    A i ovaj Chanel je isto krasan!

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se sviđa i tvoja nijansa! I isto čekam neku akciju i sretnu okolnost da se nađem u blizini dućana kada krene akcija, pa da ju upiknem :D

      Izbriši
  9. Bila sam uvjerena da sam komentirala ovaj post :O

    Sudeći po komentarima, sve čuvamo i mazimo i pazimo svoj Tell Me a Berry Tale :Đ

    OdgovoriIzbriši